Marley op vakantie!

Onze Marley ging dit jaar ook weer gezellig mee naar Frankrijk. Nog steeds een dolle vrolijke jonge hond, maar alles gaat al weer veel makkelijker dan vorig jaar. Alleen het ergens naar toe gaan geeft nog steeds veel enthousiaste stress waardoor alle kracht los komt in dat lijf en dat dan ook ergens naar toe wil. Maar ook dat ging al weer wat beter dan vorig jaar. Marley is heel lief in de auto. Raampje open en een beetje wapperen. Sommige witte strepen op de weg geven een vreemd geluidje als je er overheen rijdt, soms lijkt het alsof je over een kat rijdt en soms lijkt het op een blaffende hond. Marley moest natuurlijk antwoord geven op beiden. Vakantie is gezellig vooral omdat de slaapkamer vaak beneden is en Marley dan in de ochtend gezellig even komt buurten.

Aaaa toe!!!!

Heel interessant!!!!

Echt! Is dat voor mij?!

Echt! Is dat voor mij?!

DSC_0659a

DSC_0667a

I'm to sexy ... I’m to sexy …

DSC_0708a

DSC_0725a

Doodvermoeiend die vakanties met die ouwe lui.

Doodvermoeiend die vakanties met die ouwe lui.

Knoopje!

Knoopje!

Even ontknopen.

Even ontknopen.

DSC_0859a

DSC_0864a

DSC_0866a

DSC_0924a

Ik hou wel graag grond onder mn voetjes!

Ik hou wel graag grond onder mn voetjes!

DSC_0978a

Ook al wil ik dat graag hebben, ik ga lekker niet zwemmen zonder grond onder mn pootjes.

Ook al wil ik dat graag hebben, ik ga lekker niet zwemmen zonder grond onder mn pootjes.

DSC_0993a

DSC_1052a

DSC_1053a

DSC_1057a

DSC_1094a

Hmm serious business!

Hmm serious business!

DSC_1110a

Warm!

Warm!

Eerst de reuk...

Eerst de reuk…

Dan het zicht!

Dan het zicht!

DSC_1261a

DSC_1326a

Ze ging toch die kant op?!

Ze ging toch die kant op?!

Geef een reactie

