Follow-up nachtje slapen

Voor alle lieve mensen die het blogje een Nachtje Slapen hebben gelezen en zich afvragen is dat wel goed daar. Nou ik kan jullie geruststellen, ik heb geen slaapapneu, slechts 1x per uur stokt de adem en dat is dus volstrekt normaal. Het wordt pas abnormaal als het 5x per uur zou gebeuren. Ik snurk wel maar ook dat alles binnen het normale volgens de longarts. Dus ik zal eens even met mijn hubby praten vanavond en hem duidelijk maken dat ik dus NORMAAL slaap en dat ie niet meer moet zeuren over mijn snurken en adempauzes ’s nachts, want het is NORMAAL!!

Zo weer wat om van het lijstje af te strepen, wie weet komt er ooit een blogje genaamd De Diagnose!

2 Reacties op “Follow-up nachtje slapen

  1. Whahahaha, nou gelukkig maar, dat dit allemaal normaal is. Ik hoop dat je snel een log kunt maken met de titel diagnose en dat er dan maar iets gevonden is wat goed te verhelpen is.

    OT, heb je foto’s bekeken en het zag er erg lekker en aanlokkelijk uit.

    groetjes en tot over een paar weken, ben vanaf maandag 2 weken offline.

    Fijn weekend

Geef een reactie

