Van die dingetjes.

Ik: “Schat, je hebt de strijkbout gisteren aan laten staan”

Hij: “Kan niet”

Ik: “Maar..”

Hij: “Ik doe dat ding altijd uit”

Ik: “Ok, maar gisteren..”

Hij: “Dan zal je het zelf wel aan hebben laten staan”

Ik: “Ik kwam er achter toen ik zelf iets wilde strijken”

Hij: ”Dan zijn het vast die kleine blauwe mannetjes geweest”

Ik: “Tuurlijk”

Hij: “Dan moet jij in vervolg maar even checken of ik de strijkbout heb uitgezet”

—————————————————————————

Hij: “Kom gaan we even mijn dvd ruilen”

Ik: “Heb je die dan al gepakt? “

Hij: “Jaaaa”

Kwartiertje later in de winkel

Hij:”Waar heb je die dvd nou?”

Ik: “Die had jij meegenomen.”

Hij:”Verdomme ligt nog op het kastje. Waarom neem je die dan ook niet mee?”

Ik: “Het is jouw dvd en…”

Hij: “Ik moet ook echt aan alles denken he! “

—————————————————————————

Op de rondweg van Parijs voor het TomTom tijdperk

Hij: “Kijk jij even op de kaart of we er hier af moeten”

Ik: “Waar is dat ding?”

Hij: “Schiet eens op!”

Ik :”Rij dan wat zachter”

Hij: “Kan moeilijk stil gaan staan hier”

Ik: “Je hoeft ook niet met 140 te rijden”

Hij: ”Je houdt die kaart verkeerd”

Ik: “Anders kan ik niet zien hoe we rijden”

Hij: “zucht”

Ik: “Oooo, hier hadden we er afgemoeten.”

—————————————————————————

Hij: ”Ik ga denk ik vanmiddag een telescoop kopen”

Ik : “Leuk, duur zeker”

Hij: “Nou valt best mee, er zijn veel duurdere.”

Ik: “Maar je hebt er toch al een?”

Hij:”Ja maar deze kan mee op vakantie, die andere is te groot”

Ik: “Nou ja als jij denkt dat je dat nodig hebt, wat kost het dan?”

Hij: “..venhonde…

Even later.

Ik: “Schat laten we lekker uit eten gaan vanavond.”

Hij: “Jij denkt zeker dat het geld op m’n rug groeit!”

3 Reacties op “Van die dingetjes.

Geef een reactie

